Tuesday, December 1, 2009

Screencast

Screencast alati se koriste za snimanje ekrana, radi simulacija, kreiranja tuorijala razlicitih namjena i slicno. Screencast predstavlja snimak sadrzi sve akcije koje se odvijaju na ekranu
računara, kao i naslove i objasnjenje tih akcija, kao i audio zapisa tih akcija.
Mnoge ustanove koriste Screencastalate za snimanje video predavanja i tako cine vecu podrsku u eLearning-u. Na Fakultetu za informacione tehnologije implementira se eLearning a materijali za eLearning se snimaju u Screencast alatu Camtasia Studio. Pored Camtasije postoji jos mnogo alata kao npr. neki alati iz Adobe paketa, Jing i sl. Po meni je Camtasia Studio najbolji alat za snimanje ekrana, konkretno sam koristio alat za rad na predmetu Alati i tehnologije eLearninga kao i na predmetima Progrmairanje I i Progrmairanje II, stvar koja je od velikog znacaja po meni za video snimke jeste caption ili title svake akcije koja se detaljno moze opisati u video zapisu, kako bi studentu bilo sto jednostavnije da svati materijal.
Ovo su linkovi mojih video snimaka koje sam napravio: RSS Feed, Java

No comments:

Post a Comment