Monday, November 16, 2009

Wiki

Wiki je mjesto u mreži koje posjetiocima omogućuje da dodaju, skidaju, te modifikuju sadržaj. Lakoća interakcije na stranici čini wiki alatom za masovne poduhvate.
Po meni jedini nedostatak wiki leži upravo u njenoj prednosti, naime u lakoći modifikovanja sadržaja. Generalno gledano wiki pretpostavlja da je dobrota obilježje svih ljudi, i kroz tu pretpostavku pokazuje vjeru u ljude da neće širiti neistine i laži kroz njezinu bazu podataka.
Što se tiče zadatka prikazao sam samo dio tutorijala za java programiranje, koristio sam dodavanje teksta, slika, tabela i veoma zgodnu opciju za dodavanje koda koja mi se mnogo svidjela jer wiki sistem automatski obrađuje taj kod i prilagodjava ga onom programskom jeziku koji smo odabrali, takodje sam eksperimentisao sa Table Contents, you tube video kao i sa skype komunkacijom..

No comments:

Post a Comment