Monday, November 2, 2009

Web feed

Web feed je format podataka koji poslužuje korisnicima često mijenjan sadržaj. Distributori sadržaja su spojili više web feedova u jedan, omogućivši time korisnicima da se pretplate na njega. Skupljanje web feedova na jednom mjestu se zove agregacija. U tipičnom scenariju korištenja web feedova, pružatelj usluga postavi link prema feedu na njihovu stranicu, gdje se korisnici mogu registrovati. Pomoću Agregator programa (poznat kao feed reader ili news reader), kojeg pokreću sa svojih računara, korisnici mogu iz svojeg Web-čitača dovući link feed u svoj feed reader. Nakon što primi link, agregator provjeri sve servere na feed listi tražeći taj novi sadržaj. Ako ga nađe on porukom dojavi da je sadržaj dostupan za preuzimanje, ili ga pak automatski preuzme, zavisno o njegovim postavkama. Agregator se također može programirati da periodično provjerava novi sadržaj. Sadržaj koji web feedovi daju na korištenje je najčešće u HTML obliku, ili u obliku linkova prema drugim stranicama. Oni se koriste na mnogim Internet stranicama, portalima i blogovima.

Po meni je ovo jedna od najboljih stvari na koje sam dosad naisao, zanci moj dan bez RSS citaca je nezamisliv. Ranije sam gubio po sat vremena da bi posjetio neke sajtove i slicno a sada mi sve to dolazi u rss citac :)))

No comments:

Post a Comment